lørdag 1. mai 2010

Thunder and lightning, very very frightning!!!

Stort sett kan me skilte med mykje fint ver her i Qatar. Sol, sol, sol, fin temperatur og lekre forhold. Men ettersom det er relativt høg luftfukt her nede, så er det også ein del torebyger. Det har i allefall vore det i vinter. Me har vel jul-afta friskt i minne. Da var eg nesten litt imponert over Lillian! Ho som er SÅ redd for torever greide å holdes eg ganske rolig :O) Det er litt dårlige bilder her, for dei er tatt med mobilen, men øverst her er om kvelden før uveret sette inn.
Me hadde gått og kjent på kor klamt det var heile dagen, så når det begynt sprang eg og Karianne ut med fotoapparata med ein gang. Og for eit lyshow det blei! Det tora og buldra i eitt idle bankande og lyna lyste opp heile himmelen!
Du ser liksom litt fargeforskjell fra det første biletet i dette innlegget. men å fange eit lyn er jo ikkje det enklaste, for det er jo over før kamera rekk å reagere, men ved å ni-knipse i ett så fekk eg inn eitt blinkskot til slutt.
Ganske imponerande og eg må seie eg er litt facinert av lyn.... Fint å sjå på sa mamma, men du kan ha det der nede, for eg vil ikkje ha det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar