lørdag 1. mai 2010

Benny Hill!

Ørkenkøyring er ein del av kvardagen her nede. Kvar fredag køyrer det ut koloner til Innland Sea. Det er in tarm av den persiske gulfen som snik seg inn i grensa mellom Qatar og Saudi Arabia. Det er to typar køyring som gjeld; dynekøyring eller salt tracket. Ettersom sjøen stadig krympar er det blitt ein hardpakka veg i det gamle leiet. Dette er ei mindre spanande rute, men også mindre krevjandes for sjåføren. Fram til jul var det Geir som køyrde i ørkenen, for då hadde han jo fri kvar fredag. Etter at han byrja på skift var det enten å peise ut sjølv, eller å stå over. Til slutt fekk eg mota meg opp, men eg tok altså Salttracket :O)

Uansett kva rute du tek endar du opp ved ei dyne som blir kalla for Benny Hill. Den er rimeleg bratt og det er skikkelig sug i magen fyste gongen ein hiv seg utover den. Andre turen min ut i ørkenen som sjåfør var når Adrianne og Rine var på besøk. Første gangen køyrde eg utanom Benny Hill, men det er jo litt kjekt for besøket å oppleve slikt, så eg heiv meg avgarde. Sjølv om eg hadde vore med på sklituren ned som pasasjer, var det eit kjempe kick som sjåfør og - og biletet talar for seg sjølv ;O)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar